Pages

Khamis, 24 Mei 2012

Layanan Mesra Kakitangan Cafe de Selera SMT Jasin

Setiap kali ke kantin pada waktu rehat, pelajar SMT Jasin akan disambut dengan ucapan salam oleh Pn. Suwarni ....... "Assalamua'laikum Anakanda !!!.... " sambil bertanya kabar kepada pelajar yang datang untuk makan di kantin.  Layanan mesra ini tentunya amat menggembirakan pelajar dan secara tidak langsung mengurangkan tahap keletihan setelah berada lama di dalam kelas.  Begitulah juga layanan yang sama turut ditunjukkan kepada para guru yang datang untuk menjamu di Cafe berkenaan.  Kakitangan Cafe ini sentiasa bersedia mendengar cadangan serta pandangan yang diberikan.  Buku resepi juga dibaca untuk mempelbagaikan hidangan supaya dapat meningkatkan selera pengunjung.  Saya harap sikap positif ini akan sentiasa diteruskan supaya tahap layanan serta mutu makanan Cafe de Selera sentiasa dipertingkatkan.  Syabas !!!

Pergi ke kedai bersama bapa
Makan laksa di kampung Jawa
Usah dipandang paras dan rupa 
Budi bahasa penenang jiwa


Selalu pengusaha Cafe de Selera,  Pn. Suwarni
dengan buku resepinya

Pn Suwarni bersama kakitangannya iaitu Encik Norrizam,
Pn. Rohani dan Pn Fauzaih 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan